Άρθρο Localit 31 Μαρτίου, 2021

Εννέα νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες θέτει σε εφαρμογή ο Δήμος Θεσσαλονίκης  για την εξυπηρέτηση των πολιτών

Εννέα νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες θέτει σε εφαρμογή ο Δήμος Θεσσαλονίκης για την εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες δημοτολογίου και ληξιαρχείου χωρίς να απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία στο δημαρχιακό μέγαρο σε καιρό πανδημίας.

Άλλες 28 υπηρεσίες παρέχονται εδώ και καιρό ψηφιακά από τα συγκεκριμένα τμήματα του Δήμου.

Πλέον, οι εννέα υπηρεσίες που προστίθενται για την εξυπηρέτηση των δημοτών είναι από το Τμήμα δημοτολογίου: υποβολή αιτήσεων για διόρθωση ημερομηνίας γέννησης, για διόρθωση κυρίου ονόματος, για προσθήκη κυρίου ονόματος, για διόρθωση επωνύμου, για χορήγηση πιστοποιητικού διπλοεγγεγραμμένου στα μητρώα αρρένων, για παροχή ψηφιακών πιστοποιητικών και βεβαιώσεων δημοτολογίου σε ενεργούς δικηγόρους για λογαριασμό των εντολέων τους, μέσω της αυθεντικοποίησης της δικηγορικής ιδιότητας από το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (Ο.Π.Σ.) της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων και για παροχή ψηφιακών πιστοποιητικών και βεβαιώσεων δημοτολογίου στα μέλη του Συμβολαιογραφικού Συλλόγου Εφετείου Θεσσαλονίκης για την άσκηση του έργου τους.

Επιπλέον, από το τμήμα ληξιαρχείου θα πραγματοποιείται εφεξής ηλεκτρονικά η παροχή ψηφιακών αντιγράφων ληξιαρχικών πράξεων σε ενεργούς δικηγόρους για λογαριασμό των εντολέων τους, μέσω της αυθεντικοποίησης της δικηγορικής ιδιότητας από το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (Ο.Π.Σ.) της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων και η παροχή ψηφιακών αντιγράφων ληξιαρχικών πράξεων στα μέλη του Συμβολαιογραφικού Συλλόγου Εφετείου Θεσσαλονίκης για την άσκηση του έργου τους.

«Στον Δήμο Θεσσαλονίκης επιλέξαμε να κάνουμε την κρίση ευκαιρία όσον αφορά τον τομέα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, αναπτύσσοντας διαρκώς νέες ψηφιακές υπηρεσίες», ανέφερε σχετικά ο αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργος Αβαρλής, τονίζοντας ότι «μέσα από τις ψηφιακές υπηρεσίες του ο δήμος αξιοποιεί τις δυνατότητες που δίνουν οι νέες τεχνολογίες, υλοποιεί λύσεις που βελτιώνουν ακόμη περισσότερο τις παρεχόμενες υπηρεσίες του προς τους πολίτες και διασφαλίζει τη συνέχεια και τη διαθεσιμότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας του κορονοϊού».

Το σύνολο των υπηρεσιών παρέχονται από την ιστοσελίδα του δήμου Θεσσαλονίκης στη διεύθυνση https://opengov.thessaloniki.gr/opengov/eservices/citizens/

Η είσοδος στη διαδικτυακή υπηρεσία γίνεται με τη χρήση διαπιστευτηρίων (κωδικών) TAXISnet και τη συνεργασία του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, χωρίς να χρειάζεται οποιαδήποτε επιπλέον εγγραφή του χρήστη ή ενεργοποίηση οποιουδήποτε λογαριασμού.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Καλές Πρακτικές ΟΤΑ 26 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Β. Τζουμέρκων: “Ταξίδι εξοικείωσης” των επαγγελματιών με τα χωριά, τα αξιοθέατα και τις δραστηριότητες της περιοχής

Στα τέλη Μαΐου προγραμματίζεται το «ταξίδι εξοικείωσης» των επαγγελματιών του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων με τα…

Καλές Πρακτικές ΟΤΑ 24 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Κιλκίς: Βιωματικά εργαστήρια στα σχολεία για την έμφυλη βία

Βιωματικά εργαστήρια ευαισθητοποίησης για την ισότητα των φύλων ενάντια στην έμφυλη βία στα σχολεία υλοποίησε…

Καλές Πρακτικές ΟΤΑ 05 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Αν. Σάμου: Πρόγραμμα ανταλλαγής μαθητών με το Δήμο Greifswald της Γερμανίας

Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου διοργανώνει σε συνεργασία με το Δήμο Greifswald της Γερμανίας πρόγραμμα ανταλλαγής…