Άρθρο Localit 06 Νοεμβρίου, 2020

Δήμος Παύλου Μελά: Τηλεφωνικές γραμμές Ψυχολογικής Στήριξης & Αιτημάτων

Δύο έκτακτες γραμμές επικοινωνίας και υποστήριξης πολιτών λειτουργούν από χθες Πέμπτη 5 Νοεμβρίου στον Δήμο Παύλου Μελά:

-1η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή αιτημάτων.

2310 020185

Ώρες λειτουργίας: 07:00-12:30.

Η γραμμή αφορά στην εξυπηρέτηση κατοίκων χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από την οικία τους, για θέματα εξασφάλισης ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα)

-2η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης.

 2310 609380 & 2310 608297

Ώρες λειτουργίας: 8:30-16:30.

Στην τηλεφωνική γραμμή ψυχολόγοι της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής θα παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη σε πολίτες που χρήζουν βοήθειας, λόγω των δυσμενών συνθηκών που βιώνει η κοινωνία με τον covid-19.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 29 Μαρτίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο σεισμικές δονήσεις ανοιχτά της Ηλείας – Αισθητός και στην Αττική

Δύο σεισμικές δονήσεις σημειώθηκαν πριν από λίγο ανοιχτά στις Στροφάδες. Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο,…

Ρεπορτάζ 29 Μαρτίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περιφέρεια Αττικής: 640 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση των ευάλωτων πολιτών

Την ενίσχυση των ευάλωτων και ευπαθών κοινωνικών ομάδων με στοχευμένες δράσεις, ύψους 640 εκατ. ευρώ…

Ρεπορτάζ 29 Μαρτίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδριάζει το υπουργικό συμβούλιο – Τι περιλαμβάνει η ατζέντα

Συνεδριάζει στις 11:00 το υπουργικό συμβούλιο, υπό τον πρωθυπουργό Κυρ. Μητσοτάκη, στο Μέγαρο Μαξίμου. Τα…